Autorizace požadavku

 

V případě, že si přejete kontaktovat zákaznickou podporu naší společnosti, je v některých případech vyžadována autorizace požadavku.

Autorizace je vyžadována pro operace, které mohou zásadním způsobem ovlivnit služby, které využíváte u naší společnosti, například:

  • úprava konfigurace serveru (služby)
  • zrušení služby
  • fakturace - změny ve fakturaci, vracení plateb apod.
Autorizace požadavku je vyžadována s ohledem na zabezpečení vašich služeb u naší společnosti, aby nedošlo k případnému zneužití neoprávněnou osobou.

Jak zaslat autorizovaný požadavek?

  • volbou "Autorizovaný požadavek" z vašeho Centra administrace na adrese https://admin.czechia.com
  • zasláním požadavku mailem na adresu podpory info@zonercloud.cz z jedné z mailových adres uvedených na zákaznickém účtu jako kontaktní. (Pozor: mailová adresa pro zasílání fakturace není považována za autorizovanou.)

Doporučujeme si nastavit alespoň dvě různé autorizované e-mailové adresy, aby v případě výpadku jedné z nich bylo možné zadávat autorizované požadavky !